Plan ve Proje Müdürlüğü 27 Ocak 2025, 00:13
Telefon: 0356 2751031 -
Faks: 2761156
e-posta: [email protected]
Özgeçmişi
11.07.1973 yılında Tokat’ın Zile ilçesinde doğdu. İlköğretimi Zile İstiklal İlkokulu, Ortaokulu Zile Fevzi Çakmak Ortaokulu, Lise eğitimini ise Turhal Ticaret Lisesi muhasebe bölümü okul birincisi olarak 1992 yılında mezun oldu. Aynı yıl Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat bölümünü kazanıp, 1996 yılında mezun oldu. 1998 yılında Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin açmış olduğu memur alım sınavında başarılı olarak memur olarak atandı. 2000 yılında Turhal Belediyesi’ne tayin oldu. 2016 yılında Mahalli İdareler Görevde Yükselme sınavında Türkiye genelinde derece yaparak başarılı olup Uzman ünvanlı kadroya atandı. Mali Hizmetler Müdürlüğünde Uzman olarak görev yapmıştır. 04.10.2024 tarihde Plan ve Proje Müdürü olarak göreve başlamıştır. Evli ve bir çocuk babasıdır.
Görev ve Sorumlulukları
1. Temsil ettiği Müdürlüğün görev alanına giren tüm iş ve işlemlerin; ilgili mevzuat ve Yönetmelikte belirlenen ilkelere uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
2. Birimi yönetmek, görev dağılımı yapmak ve birim içi koordinasyonu sağlamak.
3. Hizmetlerin şeffaf, planlı, belediyenin stratejik amaçlarına ve mevzuatına uygun bir şekilde yürütülmesi için gerekli önlemlerin alınmasını sağlamak.
4. Görevlerini yerine getirirken birim içi ve diğer birimlerle işbirliği ve uyum içinde çalışılmasını sağlamak.
5. Müdürlüğün stratejik planlarını, performans programlarını, bütçe taslağını ve faaliyet raporlarını hazırlatmak.
6. Bütçe ödeneklerinin amacına uygun olarak usulünce kullanılmasmı sağlamak.
7. Yıl içerisinde giderlerin izlemesini yaparak, bütçe hedeflerinin gerçekleşmesini sağlamaya çalışmak.
8. Harcama yetkilisi olarak harcama talimatı vermek ve giderim gerçekleştirilmesini sağlamak.
9. Müdürlük uygulamalarıyla ilgili harç ve ücretlerinin belirlenmesi konusunda gerekli yasal süreci takip etmek, işlem süreçlerinde harç ve ücretlerin tahakkuk ve tahsilâtının yapılıp yapılmadığım kontrol etmek.
10. Taşınır kayıt kontrol yetkilisini belirlemek, Taşınır mal edinilmesi ile ilgili kayıt ve kontrol işlemlerinin usulüne uygun olarak yapılmasını sağlamak ve kontrol etmek.
11. ihale yetkilisi olarak yapılacak olan ihalelerin ilgili mevzuatlara uygun olarak yapılmasını sağlamak.
12. Müdürlüğün faaliyet alanına göre ilgili kişi, kurum ve kuruluşlarla koordinasyonu sağlamak.
13. Başkanlığın prensipleri ve direktifleri doğrultusunda emrinde bulunan personel ve projelerde görevli personeli görev alanları ile ilgili zamanında ve mevzuata uygun olarak çalışmalar yaptırmak.
14. Müdürlük personeli arasında görev bölümü yapmak.
15. Personelin izin programını belirlemek.
16. İş ve işlemleri kontrol etmek ve denetlemek.
17. Görevini yerine getirmeyen personel ve projede görevli personel hakkında disiplin süreci başlatır, üst yöneticilere tutanak ile bilgi verir.
18. İşlemlerde usulsüzlük ve yolsuzluğu önlemek için yasal her türlü tedbiri almak.
19. Gerekli gördüğü hususlarda emirlerini yazılı olarak vermek.
20. Üst yönetim tarafından verilecek nitelikli diğer görevleri yerine getirmek.
21. Müdürlüğün tüm faaliyetlerinde ilgili kanun, tüzük, yönetmelik, genelge, tebliğ, iş metotları ve diğer ilgili tüm mevzuata riayeti sağlar, bunların uygulanmasını sürekli kontrol eder; düzeltilmesi gereken hususlar için de olumlu öneri ve teklifleri, bir üst amirinin görüşüne sunar.
22. İş başında olmaması halinde, yerine görevini ifa edebilecek bir vekil bırakır.
23. Eş düzeydeki yöneticilerle koordinasyonu kurar.
24. Alt kademelerden gelen evrak ve bilgileri kontrol eder, varsa eksikliklerin giderilmesini sağlar.
25. Yapılmakta olan işleri zaman, miktar ve kalite açısından devamlı kontrol eder.
26. Müdürlüğe gelen tüm evrakın ilgililere usulünce iletilmesini sağlar.
Hizmet Standartları Tablosu