Yazı İşleri Müdürlüğü 06 Eylül 2024, 12:01
Telefon: 0356 2751031 - 254 | Faks: 2761156 | e-posta: [email protected] |
Hizmet Standartları Tablosu | |||
Müdürlük Duyuruları | |||
Müdürlük Yönetmelikleri | |||
Müdürlük Haberleri | |||
Müdürlük Raporları | |||
Salih ÖZDAŞ MÜDÜR |
Özgeçmişi
1978 yılında Amasya da doğdu. İlk-Orta-Lise öğrenimini Amasya da tamamlayıp 1997 yılında Türk Silahlı Kuvvetleri (T.S.K.) emrinde göreve başlamıştır.2010 yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, İşletme bölümünü bitirmiştir. 1997-2012 yılları arasında ülkemizin çeşitli illerinde T.S.K. bünyesinde görev yaptıktan sonra 2012 yılında T.S.K.dan istifa ederek açıktan atama yoluyla Başkanlığımızda göreve başlamıştır.2012-2014 yıllarında Zabıta memuru olarak,2014-2016 yıllarında Emlak ve İstimlak Müdürü olarak görev yapmıştır. 2016 yılından itibaren Yazı İşleri Müdürlüğü görevine atanmış, halen bu grevi yürütmektedir. Evli ve 3 çocuk babasıdır.
Görev ve Sorumlulukları
(1) Yazı İşleri Müdürlüğü 5393 sayılı Belediye Kanunu'nun 48. Maddesi gereğince başkan yardımcısı kanalı ile belediye başkanına bağlı olarak çalışan bir birimdir.
(2) Yazı İşleri Müdürlüğü, evrak akışının düzenlenmesi ve arşivlenmesi, meclis ve encümen kararlarının alınması, nikâh akitlerinin yapılması iş ve işlemlerini yürürlükteki mevzuat hükümlerine göre yürütmekle görevlidir.
a) 5393 sayılı Belediye Kanununun belediye meclisine yüklediği sorumlulukların yerine getirilmesinde koordinasyon görevi yapar. Meclis toplantılarının ve gündeminin süresi içerisinde ilan edilmesini sağlar. Meclis toplantı tutanaklarını tutar ve arşivler. Meclis kararlarının yazımını sağlar, ilgili deftere kayıt eder ve birer nüshasını arşivler. Kararları ilgili birimlere ulaştırılır. Meclis kararları ve gündemini çeşitli yollarla ilan eder.
b) 5393 Sayılı Belediye Kanununun belediye encümenine yüklediği sorumlulukları yerine getirilmesinde koordinasyon görevi yapar. Encümen kayıt defterin karar numarası vererek alman kararları kayıt yapar. İlgili onaylardan sonra karar suretlerini teklifin geldiği birimlere ulaştırır. Karar asıllarını sırasına göre dosyalar ve arşivler.
c) Yazı İşleri Müdürlüğü, belediyeye gelen tüm evrak ve belgeleri, postalar zimmetle teslim alır. Konularına göre evrak ve belgelerin ayırımını ve kaydını yapar, ilgili birimlere belediye başkanı adına havalesini yapar ve imza işlemlerini tamamladıktan sonra ilgili birimlere zimmetli olarak ulaştırılmasını, aynı şekilde tüm birimlerden gelen evraklarını da gerekli yerlere sevkiyatını belirli bir düzen içerisinde sağlar.
d) Yazı İşleri Müdürlüğü 5393 sayılı Belediye Kanunu ve Medeni Kanunla belediye başkanına görev olarak verilen resmi nikâh işlemlerini başkanın onayı ile görevlendireceği evlendirme memuru aracılığı ile yapar. Evlendirme memurluğu görev ve sorumluluk açısından bu yönetmelik hükümlerine uymak zorundadır.
e) Belediyenin Bilgi işlem hizmetlerini yerine getirir. Bilgi otomasyon sisteminin kurulumunu ve bakımını yapar. Bilgisayar yazılım ve donanımlarının alımını gerçekleştirir. Belediye internet Web sayfasını düzenler. Diğer birimlerin bilgisayar ve yedek parça ihtiyaçlarının giderilmesinde teknik destek sağlar.